joi, 19 februarie 2009

De ce ne indragostim de cine nu trebuie si invers?

Raspunsul la intrebarea din titlu am incercat sa-l aflu din propria-mi experienta sau din experienta, din spusele altora. In ultimul timp am tot stat de vorba cu cativa prieteni si am constatat ca si ei au aceeasi problema existentiala. E o chestia foarte ciudata! Aproape de fiecare data cand cunosc pe cineva mi se intampla sa ma indragostesc si la ceva timp dupa, scurt sau lung, descopar ca iar am dat-o in bara! Nu era persoana potrivita! Pe de alta parte sunt alte persoane care se indragostesc de mine, dar din pacate nu resusesc sa le raspund cu aceeasi moneda oricat m-as stradui. Oare de ce? Ce sa fie la mijloc? Ce bariera ma face sa ajung la asta? Oare sa fie ceva in aer? Voi ce ziceti?
P.S.: nu, acum nu-s indragostit de cine nu trebuie, dar nici mult nu cred ca mai am!

3 comentarii:

  1. Pentru ca de cele mai multe ori nu ne cunoastem limitele si nici macar noi nu stim ce ne face bine si ce ne face rau.

    Pentru ca ne placem sa ne "chinuim" singuri, sa nu luam partea usor sau cel mai accesibil si potrivit tip care apare. E o provocare, nu?

    RăspundețiȘtergere
  2. sau poate ca uneori chiar nu realizam ca cel de care ne indragostim nu merita... sau poate ca, la fel, nu ne dam seama ca sunt oameni de care merita sa ne indragostim... la naiba, ramane un mister!

    RăspundețiȘtergere
  3. pentru ca asta e scopul nostru in viata...sa ne cautam jumatatea...si de aia speram mereu ca "acum" am gasit-o...nu are treaba cu noi sau cu cei de care ne indragostim...nu e vina noastra, nu e vina lor...doar ca nu e jumatatea aia care ne lipseste...that's all...

    RăspundețiȘtergere