luni, 16 februarie 2009

Autoportret

Preluata de la Cristina Galalae, leapsa aceasta ma pune sa-mi scriu un autoportret completand cateva chestii. Asadar:

SUNT: vesel, comunicativ, sociabil, prietenos;

AŞ VREA: sa fie toti cei dragi mie fericiti si nimeni sa nu aiba probleme de sanatate;

PĂSTREZ: multe dintre cartile citite in anii ce-au trecut pe langa mine, cateva hainute de cand eram foarte mic, orice obiect aparent nesemnificativ (o bricheta, un breloc) primit de la persoane dragi;

MI-AŞ FI DORIT: sa am mai multi bani, sa am voce sa pot canta;

NU ÎMI PLAC: oamenii ipocriti, falsi;

MĂ TEM: de moarte, de accidente de masina si de cutremure;

AUD: mai mult decat vor altii sa aud :)

ÎMI PARE RĂU: daca fac pe cineva sa planga;

ÎMI PLAC: oamenii destepti, culti, filmele si muzica;

NU SUNT: arogant chiar daca uneori mi se spune ca sunt asa;

DANSEZ: oriunde, oricand, cat mai mult;

CÂNT: doar sub dus, cand sunt luat de licori bahice sau la karaoke in Purple Club;

NICIODATĂ: nu uit zilele de nastere ale celor dragi;

RAR: menajez pe cineva de un adevar crud;

PLÂNG : cand sunt foarte nervos, cand stiu ca mi s-a comis o nedreptate, indiferent ca sunt oameni de fata sau nu;

NU SUNT ÎNTOTDEAUNA: asa cum vor altii sa fiu;

NU ÎMI PLACE DE MINE: cand ma trezesc din somn si am o fata trista si obosita;

SUNT CONFUZ: cand trebuie sa aleg intre doua persoane/lucruri care mi se par la fel de importante ;

AR TREBUI: sa fac mai multe pt mine: viata profesionala, personala decat pt. altii.

Leapsa merge mai departe la Keoppss, Dawn, Tyn, AleXDX, Dora, Ruxi Muxi, Nona, Raluca Petrescu, Cora, Magda, Ionut si toti cei care mai vor dupa citirea acestui post. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu