marți, 4 decembrie 2007

Balul Bobocilor FCRP 2007

Cred ca s-au spus destule despre balul de saptamana trecuta. Nu stiu ce-as mai putea adauga... Poate doar sa multumesc mult celor care au facut posibila existenta acestui eveniment: Mircea Ivan fara de care aproape nimic nu era posibil, cei de la departamentul administrativ al FCRP si implicit decanului, clubului Studio Martin si sponsorilor: Fuchsia Club, Perfect Siluette, Freya Salon Nord, Draft FCB, Jack Daniel's (cu scuzele de rigoare....nu i-am simtit prezenta acestuia decat pe afisul balului...), Etoiles Models.
Multumesc participantilor la concursul de Miss&Mister Boboc care m-au suportat cateva zile bune inaintea balului cu indicatiile mele privitoare la tinute, make-up, hairstyling. In cele din urma au fost formidabili, castigatorii si mai si. Multumesc de asemenea si juriului si tuturor ceor prezenti.
Singura parere de rau...am ramas faca geaca. Ce s-a intamplat cu ea nu am idee, poate voi afla cand voi ajunge din nou pe la Martin.

2 comentarii:

  1. mda am auzit k a fost tare de tot si imi pare rau rau rau k nu am fost acolo (probabil prea dezamagita de intrunirea aia patetica de anul trecut ce se cerea a fi bal)... cum petrecerile vad ca se perfectioneaza (way to go !) o astept pe urmatoare de unde promit ca nu mai lipsesc:P

    RăspundețiȘtergere
  2. Cheia succesului pentru un party reusit: muzica buna, bautura la discretie si dans din plin. Balul le-a avut pe toate! Un bal chiar reusit!

    RăspundețiȘtergere