marți, 4 decembrie 2007

Blog'n Roll

Duminica, 2 decembrie a.c am participat la Blog'n Roll, eveniment despre care am aflat de pe blogul Dorei. Mi-a facut mare placere sa fiu acolo, sa cunosc bloggeri, sa interactionez cu "fete" pe care le cunosteam in mare parte doar in online.
Multumesc Dorei pt ca am ajuns la eveniment, lui Costin si lui Sorin pt organizare.
P.S.: Cea mai mare incantare a fost ca am putut canta (karaoke) si ca am revazut-o pe Dorina Tudor in alt mediu decat cel academic, o profa tare!

Si ca a venit vorba despre Dorina.... Stiti, va spuneam cu cateva posturi inainte despre lansarea cartii dansei la care am participat. Ei bine, am terminat cartea. Un adevarat blog offline, dar blog. Super! La cat mai multe carti de acest fel, dna profesoara!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu