duminică, 2 septembrie 2012

Top 30 replici celebre din filme

  • Mama spunea intotdeauna ca viata este ca o cutie cu bomboane de ciocolata. Nu o sa stii niciodata ce vei gasi inauntru. Forrest Gump
  • Fii tu insuti, deorece viata este prea scurta pentru a fi altcineva. Step Up 2: The Streets
  • Nu poti sa gasesti dragostea acolo unde nu exista, dar nici nu poti s-o ascunzi acolo unde este evidenta. Kissing a fool
  • Sunt doar doua persoane in care am cu adevarat incredere: prima persoana sunt eu si a doua, cu siguranta, nu esti tu! Con Air
  • Speranta este un lucru important, poate unul dintre cele mai bune si lucrurile bune nu mor nicodata. The Shawshank Redemption
  • Daca nu esti dispus sa risti totul, inseamna ca nu-ti doresti cu adevarat sa castigi. Heat
  • Nu poti sa-ti traiesti viata dupa cum isi doresc altii. Trebuie sa faci ceea ce iti doresti tu, chiar daca ii vei rani pe ceilalti. The Notebook
  • Cand iubesti pe cineva marturiseste-i ce simti chiar atunci, cu voce tare. Altfel, o sa ratezi momentul si o sa-ti para rau. From my best friends wedding
  • Fetele nu se imbraca pentru a-i impresiona pe barbati, ci se imbraca pentru ele. Daca ar fi dupa barbati, ar trebui sa umble goale mereu. Betsey Johnson
  • Exista eroi si exista legende. Eroii vor ramane in amintire, dar legendele nu mor niciodata. The Sandlot
  • Fiecare poveste are un inceput, dar in viata fiecare sfarsit inseamna un nou inceput. Uptown Girls
  • Nu poti sa pierzi ceva ce n-ai avut niciodata. How to Lose A Guy In Ten Days
  • Cea mai interesanta relatie, semnificativa si plina de provocari este relatia pe care o ai tu cu tine. Apoi, daca intalnesti pe cinva dispus sa te iubeasca asa cum te iubesti, ei bine, asta este intr-adevar minunat! Sex and the city
  • Inchide ochii si imagineaza-ti ca totul este un vis urat. Eu asa reusesc sa trec peste orice. Pirates of the Carribean
  • Daca iubesti doua persoane in acelasi timp alege-o pe a doua, pentru ca daca ai fi iubit-o intr-adevar pe prima, nu te-ai fi indragostit de cealalta. Johnny Depp
  • Prefer sa te imbratisez macar pentru un minut, decat sa regret toata viata ca nu am facut asta cand am avut ocazia. Bubble boy
  • Acum stii de ce esti intr-adevar speriat? Pentru ca si tu iti doresti sa fii cu mineA Walk To Remember
  • Dintre doua lucruri rele, o aleg intotdeauna pe aceea pe care nu am mai incercat-o pana niciodata. Klondike Annie
  • Creierul? Este al doilea organ favorit al meu. Sleeper
  • Eu spun intotdeauna adevarul chiar si atunci cand mint. Tony Montana
  • Nu permite nimanui sa-ti spuna ca nu o sa reusesti! The Pursuit of Happyness
  • Informatia este clasificata. Daca-ti spun despre ce e vorba, va trebui sa te ucid. Top Gun
  • Nu te tortura singur, acesta este rolul meu! The Addams family
  • Femeile au nevoie de un motiv pentru a face sex. Barbatii au nevoie doar de un loc. City Slickers
  • Nu-mi vorbi de reguli! Asta este un razboi, nu un joc! The Bridge on the River Kwai
  • Femeile. Nu poti sa traiesti cu ele. Nu poti sa le ucizi. Tom Arnold
  • Eu sunt legea. Lasa armele jos si pregateste-te sa fii judecat. Judge Dredd
  • Nimic nu se compara cu primul sarut! 50 First Dates
  • Vanitatea, categoric, pacatul meu favorut! Al Pacino
  • Rochia este de vanzare, eu nu! Indecent proposal

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu