miercuri, 28 iulie 2010

Voi scrie...

... o carte! Da, ati citit bine! Voi scrie o carte despre cum au decurs ultimii 13 ani din viata mea, cu bune si cu rele, cu surprize mai mult sau mai putin placute etc.
Pare utopic, multi nu vor crede asta, ba din lipsa de timp, ba datorita unui dezinteres cand va veni vorba sa incep sa scriu etc.
Ei bine, nu! Chiar azi am sa incep sa scriu... Putin cate putin.
Nu conteaza daca n-o voi putea tipari, asta in ideea ca-mi va fi greu sa gasesc un editor care sa se opreasca asupra memoriilor mele. Eu tot imi voi pune ideea in aplicare, astfel existand manuscrisul, pe care daca nu voi reusi sa-l scot de sub tipar, il voi publica sub forma de blog.
Sa auzim de bine si sa ne citim si pe blog in continuare. In carti peste cateva luni!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu