joi, 8 iulie 2010

Despre mine... din nou!

Am gasit la Gabi o leapsa draguta. Trebuie sa spun cateva lucruri despre mine sau care-mi plac.... Asadar:

1. Zi-mi ceva despre tine. Gen cum te cheamă, câţi ani ai?

Catalin. De fapt, numele meu complet e Vieru Constantin Catalin. Am 23 de ani, in decembrie implinesc 24. Shit! Acum realizez cat de batran sunt...

2. Ai porecle? Care?

Hmmm.... Nu, de fapt nu cred. Daca am, eu unul nu le stiu, cel putin nu mi-a zis nimeni asa ceva...

3. O melodie tristă, una perfectă şi 3 care îti plac mult

- o melodie trista: Nothing is gonna change my love for you - Glen Medeiros

- o melodie perfecta: Bohemian Rapsody - Queen

- trei melodii care-mi plac mult: Pour que tu m'aimes encore - Celine Dion, Je t'aime - Lara Fabian, Snow - Red Hot Chili Peppers

4. Ai animal de casă? Care?

Momentan nu. Am avut pe rand, de-alungul timpului, catel, pisica, acvariu cu pesti, broscuta testoasa, hamsteri.

5. Dacă ai avea un serial TV cum s-ar numi?

Daca ar fi gen serialul meu, adica despre mine, cu mine, s-ar numi simplu "Catalin".

6. Primul citat care îţi vine în minte. Nu trişa, fără Google!

"Timpul nu mai avea rabdare..." - Marin Preda, "Morometii".

7. Desenul animat preferat din copilărie.

Aici sunt multe, dar primele care-mi vin in minte sunt Tom & Jerry, Cartea cartilor, Captain Planet etc.

8. Îţi place îngheţata?

Da. De ciocolata in special, dar nu refuz alte sortimente.

9. Ce alt nume ţi-ar plăcea să ai, dacă ai putea avea altul?

Andrei sau Stefan - acesta pt. ca sunt nascut de Sfantul Stefan, pe 27 decembrie.

10. Zi-mi un banc!

Un american si un roman stau de vorba...
Americanul spune mandru: - We have Barack Obama, Stevie Wonder, Bob Hope and Johnny Cash!
Romanul spune si el: - We have Traian Basescu, no wonder, no hope, no cash...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu