luni, 22 decembrie 2008

Eh, vin sarbatorile!

Vin sarbatorile, vin sarbatorile....! Asta cred ca va e cunoscuta dintr-o reclama la Coca-Cola...
Si vine ziua mea! Nah, astept urarile deci! :)) Fac 22 de ani! A trecut repede timpul. Eh, imbatranesc si eu, dar nu ma plang de asta.
Nu am mai scris de vreo doua saptamani pe blog, am fost destul de prins cu "spiritul sarbatorilor" (nu-mi place expresia, dar noah...), cumparaturi, cadouri, pregatiri etc. Il astept pe Mos Craciun, cred ca ma indragostesc si cam atat.
De ziua mea , pe 27, am sa petrec cu cativa prieteni la Brasov si probabil am sa-mi fac cadou ceva ce nu am mai facut de vreo 3 ani, adica "show"... :) Trebuie sa ma hotarasc ce melodii sa fac. Oricum mizez pe ceva nou in peisajul de gen din Romania, ceva ce nu a mai fost facut de nimeni.
Nu m-am hotarat ce fac inca de Revelion, am vreo cateva alternative: acasa petrecere cu niste prieteni, in club cu aceiasi prieteni sau la munte. Anul asta nu mai plec din tara, mi-a ajuns experienta cu Elvetia de anul trecut.
Purple Club va asteapta de sarbatori c-o serie de petreceri in stilul caracteristic, haios, de bun-simt, cu voie buna, muzica buna si beutura din belsug! Ah, sa nu mai zis de bautura, intru la cura non-alcoolica dupa sarbatori clar ca am cam sarit calul in ultimele cateva luni. :))
Pana atunci sa aveti o saptamana frumoasa si din cand in cand ascultati Radio Purple, un radio pentru noi toti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu