luni, 17 septembrie 2007

Cuvant inainte

A venit toamna.....acopera-mi inima cu ceva sau mai bine.....imi fac eu blog ca e trendy, nu? In ultimul timp am tot citit bloguri de-ale colegilor mei. Unele dragute, altele mai putin dragute, fiecare dupa posibilitati. Am tot fost intrebat eu de ce n-am blog? Pana acum n-am simtit nevoia sa am. Nu stiu de ce insa ideea cu bloggingul nu m-a incantat foarte tare de la inceput desi cred ca, paradoxal, e fain sa-ti poti pune niste ganduri pe o foaie electronica si altii sa le citeasca. Se cam intra cu picioarele in viata ta insa nu cred ca asta ar fi marea problema. De altfel s-ar intampla oricum in alte medii, situatii etc.
Referitor la numele blogului meu: nu voi scrie aici despre moda desi asta este una dintre cele mai importante constante din viata mea. Voi scrie despre....multe din lumea cuvantatoarelor. Am tinut sa fac precizarea asta pentru ca sunt sigur ca vor exista "voci" care vor trambita despre faptul ca am un blog despre moda, ei bine, moda va fi o aparitie in blogul meu, deloc neglijabila, dar nu singura.

4 comentarii:

  1. A venit toamna.....acopera-mi inima cu ceva sau mai bine.....imi fac eu blog ca e trendy, nu? -> ai zis-o cataline...

    RăspundețiȘtergere
  2. asta este, am zis-o insa nu inteleg ce-ai vrut tu sa zici prin "ai zis-o cataline"

    RăspundețiȘtergere
  3. tu stii cel mai bine ce`ai vrut sa zici, cataline. eu am speculat poetul din tine, calamburul, echivocul, figura de stil, moda, Ideea, brandul, insightul, paradoxul, admiratia pentru nichita stanescu, misto`ul, trendsettingul, in final, o replica cu cap. si de fapt, am descoperit ca tu n`ai inteles asta. tragic. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. am inteles de la bun inceput ca ai speculat si in mare parte si ce anume ai speculat. am vrut sa nu te las sa fii incomplet! :)

    RăspundețiȘtergere