miercuri, 24 noiembrie 2010

I wish you a Sady-Day!

[din seria "Facebookul e prea mic!"]

Draga si scumpa mea, Andreea...

Oh, no! Shit! Damn it! La naiba-n puii de gaina!

Am gresit profilul.... [cateva secunde pt. refresh]

Noah... bun! Here I am! Missed me, right? ;))

My sweet-like-the-pure-and-magic-poison liitle one, pe principiul invers al frazei "Esentele tari se tin numai in flacoane mici", afla ca tehnologia ma depaseste...

Atat de mult incat am reusit „sa dau de toti peretii" softul stupidphone-ului din dotare...

Astfel, catastiful-electronic denumit generic "blackberry phonebook" - cu tot cu al tau nr. de telefon - a zburat... [cu sau fara aripi daruite de red bull]

...drept care, gratie heruvimilor si serafimilor inaripati, de la Harvard, ce-au construit Facebook-ul, pot sa-ti scriu si eu una-alta azi, 24.11.2010. :D

Acestea fiindu-ti povestite, sa purced [hmmmhmmm.... nu inainte sa-mi dreg glasul cu gin tonic]:

Asa cum de la Revolutia din ’89, lovitura de stat nu s-a mai pomenit - nu oficial! - , nici pe lume n-a aparut fiinta pura si magic de sadica!

Noroc cu tine, ca altfel era prapad... ;;)

Dar cwue tastez eu aici?!

Tu, cea care sadesti sadismul cel mai sadic... Ce mai! Paroxismul sadismului!

Eu?! Dracusorul cu aripi mov-verzui, drept care nu pot sa-ti doresc decat o viata care sa jublieze calitativ.

Anii vietii sa curga lin sau zbuciumat, cum vrei tu...

Iar tu... Tu sa treci peste cum stii mai bine, da?!

Well, si pt. ca eu sunt special si azi, de ziua ta, si nu ma arunc cliseic, nu am sa-ti urez ceea ce deja ti-a dat destinul, adica ani multi bla bla bla.... Redundant! :-j

Pe scurt, iti doresc ce-mi doresc mie si, mai ales, tot ce-ti doresti tu tie! :)

Ah, look here! My first-sweet present... ;;)

Un comentariu: