joi, 20 mai 2010

Update la postul anterior - discuta via e-mail cu senatorul Urban Iulian

In urma articolelor aparute pe blogul personal al senatorului PD-L Urban Iulian, am luat si eu atitudine si m-am alaturat campaniei Angelicuss dupa ideea lui Alex, cel care scrie pe Idei de gay. I-am trimis mail dlui senator asa cum am spus si acesta mi-a raspuns pe acelasi ton dupa cum veti observa.
De altfel, nu stiu cum, articolele aparute pe blogul dumnealui, nu mai sunt sau cel putin cand am vrut acum cateva minute sa le vad, am fost redirectionat catre un alt site, Urban si Asociatii, site-ul cabinetului sau de avocatura. Ciudat... I s-a spus sa stearga cumva pt. ca pateaza imaginea PD-L, dar fapta e deja facuta, dovezi exista. Asadar, discutia cu domnia sa via e-mail:


2010/5/19 Constantin Catalin Vieru <catalin.vieru@fcrp.ro>
Domnule senator,

Aș dor să vă transmit că în pofida faptului că sunt gay, mă delimitez în mod radical de orice comportament de tip pedofil, zoofil sau necrofil, ba chiar mai mult, nu sunt de acord cu astfel de practici. Totuși, îmi permit să vă cer ca pe viitor să dați dovadă de un minim de inteligență, astfel încât să nu duceți în eroare opinia publică prin astfel de asocieri eronate, fie ele cu intenție sau nu. Vă transmit, în caz că logica mentală nu vă ajută, că a fi gay nu înseamnă să fii nici pedofil, nici zoofil, cu atât mai puțin, necrofil.

De asemeni, aș dori să vă transmit faptul că marșul gay, chiar dacă personal nu particip la el, reprezintă o simplă manifestare prin care se încearcă tragerea unui semnal de alarmă asupra comportamentelor de tipul celui manifestat de dumneavoastră și nicidecum nu are ca scop intervertirea persoanelor heterosexuale, așa cum dumneavoastră afirmați. Trebuie să înțelegeți faptul că aceast eveniment nu are același scop ca cel al unei propagande electorale. Noi chiar nu încercăm să păcălim poporul ca mai apoi să ne batem joc de el. Asta este marea diferență dintre noi și dumneavoastră.

Văzând că prezentați (în postarea dumneavoastră) marșul gay ca fiind un film porno de proastă calitate, mă simt nevoit să vă transmit că noi, marea majoritate a comunității gay, nu avem cultura filmelor porno atât de vastă pe cât o aveți dumneavoastă, astfel încât să facem astfel de remarci. Aș dori să precizez și faptul că un om inteligent niciodată nu va face aprecieri atât de superficiale, clasificând niște oameni pe care nu i-a văzut și cu care nu a discutat niciodată ca fiind proxeneți și prostituate. Simt nevoia și aici să precizez realitatea văzută de la fața locului, nu dintr-un birou unde probabil se petrec acele filme porno despre care pomeneați, faptul că marea majoritate a comunității gay nu este formantă din proxeneți și prostituate, ci mai degrabă aceștia provin din rândul celor heterosexuali, însă fără a-i clasifica pe toți ca fiind așa.

Am văzut că invitați oameni de calitate la acest marș - medici, sportivi de performanță, etc -, în același timp punând la îndoială faptul că aceștia ar exista în rândul homosexualilor și lesbienelor.

Vă confirm că există și sunt chiar mulți. Cunosc personal astfel de oameni, dar tocmai din cauza celor ca dumneavoastră aceștia nu ies în stradă pentru a defila, pentru a expune public faptul că sunt gay, nu din alte motive. Oricum, și aici simt nevoia să vă spun că am cunoșință de persoane gay/lesbi medici, profesori, sportivi, dar și din alte categorii, oameni care chiar au cu ce se mândri, cu realizări demne de laude, nu sunt senatori cu nicio inițiativă legislativă în sprijinul real al cetățenilor.

Tot în cadrul aceleiași postări homofobe ați spus că societățile și țările care acceptă comunitațile LGBT sunt bolnave ele însele. Sper că nu vă va băga nimeni în seamă aberația!

Dspre afirmația dumneavoastră în care spuneți că homosexualii reprezintă un mare pericol pentru copiii românilor, ce aș putea să zic? Stați foarte liniștit, eu n-am auzit de violatori gay sau lesbiene, iar dacă există, fiți sigur că în proporție mult mai mică decât în cazul heterosexualilor. Nimeni din comunitatea LGBT nu vă va face copilul homosexual peste noapte prin cine știe ce vrăji. Noi chiar știm că pe lumea asta există diversitate și așa e normal să fie, iar noi nu ne ocupăm cu cooptarea de „membri de partid” așa cum fac alții. Dar dacă tot ați atins subiectul pericolului pentru copiii românilor, vă transmit că nu noi furăm viitorul a zeci de generații, ci dumneavoastră!

Pe final, aș dori să vă transmit indignarea mea pentru atitudinea dumneavoastră în calitate de senator, de reprezentat al românilor. Mă declar neplăcut surprins de faptul că nu conștientizați că părerile personale nu mai au libertatea avută înainte ca dumneavoastră să fiți senator. Gândiți-vă că reprezentați cetățenii dintr-un colegiu electoral, iar din cei ce v-au votat (pentru ceea ce sunteți, din inconștiență sau chiar pentru „cadourile” pe care poate le-ați oferit), nu sunt doar heterosexuali și homofobi, sunt și părinți ai unor gay sau lesbiene, fie chiar gay și lesbiene, sunt și oameni ce au prieteni din comunitate și care tolerează diversitatea și libertatea individuală.

Rețineți și faptul că din pâinea pe care o mâncați seara la cină, măcar o felie este din banii contribuabililor din comunitatea LGBT. Și noi vă dăm de mâncare!!!

Vă mulțumesc,
Un cetățean jignit


2010/5/19 Iulian Urban <iulian.urban@gmail.com>
D-le Constantin Catalin Vieru


Cititi aici http://www.urbaniulian.ro/2010/05/19/porno-vs-homofobie-via-burka-irealitatea-care-dadea-porno-la-tot-poporu-in-2008-descopera-ca-senatorul-urban-are-ceva-cu-homosexualii/

si apoi aici

http://www.urbaniulian.ro/2010/05/19/ma-fut-pe-credinta-voastra-si-pe-familia-voastra-traditionala-sa-arda-pe-rug-toti-popii-si-toti-labagii-din-tara-asta-care-isi-spun-crestini-ortodocsi-toata-familia-o-sa-ti-o-injunghiem-o-sa-i-sca/


2010/5/19 Constantin Catalin Vieru <catalin.vieru@fcrp.ro>
Dle senator,

Nu are niciun fel de legatura ce v-am trimis eu cu ce imi trimiteti dvs. sa citesc. Se vede clar faptul ca faceti parte din PD-L, discursul de tip populist, instigator, manipulator, propagandist nu va este strain, dimpotriva, il imbratisati cu pasiune.

Eu cred ca puteti rezolva probleme adevarate legate de nebunia pe care PD-L a creat-o zilele acestea in tara noastra si sa lasati Gay fest in pace. In fond, Gay Fest nu e facut din bani publici ci din donatii. Gay Fest este un festival al diversitatii si egalitatii de sanse, o manifestare culturala pt. comunitatea LGBT. Marsul de sambata este un semnal de alarma, este o manifestare de o ora care nu afecteaza cu nimic pe nimeni.

Cel mai bine ar fi sa retrageti articolul jignitor de pe blogul dvs, este o ofensa adusa cetateanului care merge la vot, indiferent de orientarea sa sexuala. Sa va amintesc ca si eu am drept de vot si ca am votat in ultimii ani? Nu cred ca e nevoie.
In plus, va rog sa va puneti la punct cu gramatica limbii romane pt. ca lasati un gust amar si provocati scarba cu sumedenia de greseli de pe blog. Sunteti senator si avocat, deci la admiterea in facultate, teoretic cel putin, ati dat examen la gramatica limbii romane. Or, nu imi pot inchipui ca ati trecut acel examen si acum scrieti in halul in care scrieti.

In continuare jignit si plin de scarba,

Catalin Vieru

2010/5/19 Iulian Urban <iulian.urban@gmail.com>
Asadar ca sa inteleg d-le Vieru
Nu va intereseaza cat de putin faptul ca am dreptul la o opinie, si anume aceea de a nu fi de acord cu faptul ca gay-ii au toata libertatea de manifestare sexuala in intimitatea dar acest lucru nu trebuie sa ajunga un exhibitionism savarsit in public. Pretindeti ca doar dvs. detineti adevarul absolut si eu ar trebui alaturi de cei care gandesc ca mine, sa plecam capul si sa nu ne sustinem parerile noastre.
Spuneti ca ati votat si ca PDL nu mai merita votat de dvs. Fara suparare d-le Vieru, insa prefer sa fiu votat de familia romaneasca, de cei care au dreptul sa isi exprime liber optiunile asa cum vreti si dvs. Nu aveti dreptul sa ne impuneti stilul dvs. de viata, facand acest lucru public in cadrul unor parade. Spuneti ca marsul dvs. de sambata este un semnal de alarma ? fata de ce ? sunteti liberi sa intretineti relatii sexuale asa cum doriti, insa noi va cerem sa nu expuneti public aceste lucruri , pentru ca maine vom avea parade ale celor care practica sexul in grup, etc. Si ei vor pretinde aceleasi drepturi si dreptul de a se manifesta public, iar eu unul, de asemenea platitor de taxe si impozite, nu vreau sa vad asemenea manifestari pe strazile noastre; avem opinii diferite, iar dvs. spuneti ca este populism cand spun ca am dreptul la opinia mea personala ?
Nu sunt domnule homofob, insa nu sunt de acord cu manifestarile publice de acest gen si am acest drept garantat prin Constitutie asa cum aveti voi dreptul de a avea relatii sexuale tip LGBT.
Daca ai fi arab si s-ar interzice purtarea valului Burka asa cum se intampla in toata Europa ce ai spune ? Te-ai considera discriminat pe motiv de religie
Daca esti crestin ortodox si ti se interzice expunerea publica a obiectelor de cult ce ai spune ? Te-ai considera discriminat pe motiv de religie si ai avea dreptul sa obiectezi
Daca MISA nu a primit dreptul de a organiza marsuri publice, crezi ca fata de ei doar pentru ca sunt yoghini s-a procedat corect ?
Este fix acelasi lucru d-le
Vad insa ca valorile democratiei si libertatii de exprimare pe care le pretindeti de la majoritate , nu reprezinta repere morale, valorice si constitutionale pe care sa intelegeti sa vi le asumati. de fapt sunteti mai mult de atat, sunteti practic pe pozitia de unde spuneti : daca nu ne lasati sa va invadam viata via spatiul public, inseamna ca sunteti intoleranti.
Nu sunt intolerant daca inteleg sa-i atrag atentia vecinului care vrea sa intretina relatii sexuale cu un alt barbat, sa o faca in privat in intimitatea locuintei lui, si sa nu o afiseze public, in spatiul public !
Reflectati la acest lucru si repet, prefer sa fiu votat de cei care inteleg democratia cu adevarat, cu bune si cu rele, si nu de cei care urla sa sunt discriminati dar de fapt practica discriminarea pe scara larga !
Iulian Urban

2010/5/19 Constantin Catalin Vieru <catalin.vieru@fcrp.ro>
Dle senator,.

Cum puteti compara orientarea sexuala cu MISA si altele??? Ma faceti sa rad si sa cred ca nu aveti un minimum de cultura generala cu privire la relatiile sociale si la psihologia umana in genere.
Orientarea sexuala nu e un mod de viata ales ci este un fel de-a fi al unui om de la nastere pana la moarte., Asa cum X e heterosexual, Y e homosexual si Z e bisexual, iar B este transexual, dar deja e b e caz aparte.
Nu inteleg cum tari si institutii europene, internationale pot sustine drepturile comunitatii LGBT, in schimb parlamentarii romani nu pot si nici nu vor si, pe deasupra, mai institga si la homofobie.
Marsul acesta cere si dreptul la parteneriate civile, drept pe care-l vom primi candva pt. ca UE va obliga Romania sa faca asta. Cere toleranta, diversitate. Nu vine nimeni sa marsaluiasca si sa faca sex in acelasi timp cum insinuati. Faptul ca cineva poarta doar costum de baie sau o peruca nu instiga la nimic, nu vad unde aduce ofense.
Sa va amintesc ce inseamna o parada LGBT in tarile occidentale, dezvoltate? Cred ca ati vazut si dvs, acest lucru.
Personal, va rog sa va retrageti toate acuzatiile si jignirile pe care le-ai facut pt. ca eu ma simt jignit si asta inseamna calomnie plus alte fapte de natura juridica, ar trebui sa stiti asta pt. ca sunteti avocat. Alminteri, voi depunde plangere impotriva dvs. nu doar la CNCD ci si la organele de lege competente.


2010/5/19 Iulian Urban <iulian.urban@gmail.com>
abia astept sa faceti plangeri pentru ca aceasta problema trebuie dusa in Justitie urgent. Spun asta pentru ca nu inteleg de ce orientarea sexuala a unei persoane este mai presus decat orientarea ei religioasa, tehnica, etc.
Spuneti ca parlamentarii romani nu vor ce anume ? Aveti toate drepturile sa va duceti viata asa cum vreti, in intimitatea voastra. In schimb nu sunt obligat ca cetatean, eu si copii mei minori, sa va vad defiland in costume de baie pe strazi ziua in amiaza mare.
AM acest drept , mai ales ca am dreptul sa imi educ copii asa cum vreau eu. Aveti toate drepturile si privilegiile pe care le le doriti, insa eu nu vrea sa vad persoane in costume de baie defiland pe bulevard, ce nu intelegeti ?
Abia astept sa ma reclamati!

Catalin Vieru

From: Constantin Catalin Vieru <catalin.vieru@fcrp.ro>
Date: 2010/5/19
Subject: Re: Scrisoare deschisa datorita articolului homofob de pe blogul dvs.
To: Iulian Urban <iulian.urban@gmail.com>


bun. faptul ca vreti ceva sau nu vreti este problema dvs. incalc vreo lege facand asta? e ceva ilegal, ilicit deci? nu, in niciun caz, este doar parerea dvs. si ceea ce vreti.
e garantat prin drepturile fundamentale ale omului ca am dreptul la casatorie indiferent de orientare sexuala? e garantat, deci sa mi se dea acest drept si in romania.

astept argumente la ceea ce am zis.

7 comentarii:

  1. Si daca o sa fii casatorit, o sa fii mai fericit?

    RăspundețiȘtergere
  2. poate ca da. pt. ca e dreptul meu garantat de declaratia universala a drepturilor omului sa ma pot casatori, daca doresc acest lucru. :) nu mai spun ca e un drept garantat de constitutia romaniei, doar ca, din pacate constitutia acordandu-mi acest drept doar daca aleg o persoana de sex opus pt. acest lucru.

    RăspundețiȘtergere
  3. da, Gabitzule, intr-adevar, dar nah... din nefericire, astia-s oamenii printre care traim. ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Catalin, cu toata dragostea, te ambalezi fara rost. Omul ti-a spus ca n-are nimic cu LGBT. Doar ca nu e de acord ca anumiti membri ai LGBT sa se "produca" in public afisand o tinuta indecenta. Asta, dragul meu Catalin, inseamna "indecent exposure" in tarile civilizate si se sanctioneaza ca atare. Incearca sa mergi pe strada in Canada, USA fara camasa si vei vedea. Daramite in "speedos", haha!!!Fie ca esti straight sau gay, te baga astia la zdup de-ti sar fulgii. Libertatea nu trebuie inteleasa ca dezmat, sa fim bine intelesi.

    RăspundețiȘtergere
  5. teacher, stiu ce inseamna tinuta indecenta. eu unul ma ambalasem cu privire la intrebarea legata de casatorie.
    nici eu nu accept indecenta in public.
    dar totusi, ca la toate aceste gay pride-uri organizate in lumea larga, se poate observa liber faptul ca tinutele topless, atat la femei cat si la barbati, sunt frecvente si nimeni nu e deranjat de asta, doar in Romania se gasesc carcotasi. nu-s nici eu adeptul indecentei indiferent unde s-ar produce aceasta.

    RăspundețiȘtergere
  6. Asa, uite ca am gasit un raspuns pt intrebarile mele!

    Here is my web blog: anunturi

    RăspundețiȘtergere